Po otvorení registrácie na očkovanie proti COVID-19 pre ďalšiu vekovú skupinu došlo k preťaženiu call centra ministerstva zdravotníctva. Nápor na linky vzrástol až na 500 hovorov v jednej sekunde. Ministerstvo zdravotníctva navyšuje kapacity, do konca týždňa by call centrum malo zvládať denne 5000 hovorov.
 
Ministerstvo zdravotníctvo, v snahe zjednodušiť registráciu na očkovanie, umožnilo využiť aj telefonickú registráciu na čísle 0800 174 174 (zo zahraničia +421 270 074 174). Od otvorenie možnosti očkovania pre ľudí starších ako 75 rokov je o očkovanie veľký záujem. Väčšina nemocníc má už v tejto chvíli obsadené všetky termíny, ktoré zatiaľ otvorili. Vedenie ministerstvo zdravotníctva teší záujem o očkovanie, mrzí ho, ak majú záujemcovia problém nájsť voľný termín, preto prosí o trpezlivosť. Jednotlivé nemocnice postupne pridávajú ďalšie termíny, celkové kapacity však súvisia aj s rýchlosťou dodávok vakcín. Ministerstvo zdravotníctva odporúča počkať, o možnostiach voľných termínov a postupnom otváraní ďalších vakcinačných centier bude informovať.
 
Call centrum ministerstva zdravotníctva je predovšetkým určené pre tých, ktorí nemajú prístup k internetu a nevedia si informácie dohľadať na stránkach verejnej správy. S registráciou cez formulár na korona.gov.sk (https://www.old.korona.gov.sk/covid-19-vaccination-form.php) by mohli pomôcť príbuzní či lekár. Call centrum ministerstva zdravotníctva tiež nevie záujemcovi o očkovanie pomôcť, ak sú aktuálne všetky termíny v nemocnici, v ktorej má záujem sa očkovať, obsadené. Ani na infolinke nie je takáto registrácia na očkovanie možná, preto rezort prosí pre tento účel linku nezaťažovať.  Rovnako tak call centrum rezortu zdravotníctva  neslúži na zápis do zoznamu náhradníkov na očkovanie. V takom prípade je potrebné kontaktovať konkrétne očkovacie centrum.